יש לנו מגוון פתרונות ארגוניים

למשבר קורונה

גרה לא שגרתית 

איך לבנות שגרה

אפקטיבית       

 

יום חמישי 16.4.20   21:00 עד 22:30                                                                             תקופת קורונה מחייבת אותנו להיערך אחרת. עבודה מהבית, ניהול דרך שלט רחוק ותמרון בין משימות הבית והעבודה, וילדים... הרשימה ארוכה. במהלך הוובינר אתן המון טיפים ואציג מודל פרקטי וקל ליישם כדי לבניית שגרה אפקטיבית בתקופת קורונה. הוובינר מתאים לכל מי שרוצה לנהל שגרת עבודה אפקטיבית, להתמיד בה ולהצליח לקדם את העבודה שלך.

המציאות הארגונית השתנתה  : צימצום בכוח אדם, עבודה מהבית, ניהול עובדים בשלט רחוק, ישיבות און ליין, שינוי בהסכמי העסקה, ספקים מושבתים, מחלקות נסגרות  ועוד המון אתגרים ארגוניים.

אנחנו ב"כלים להצלחה" מבינים את אתגרים ויודעים שכעת אתם צריכים פתרונות מהירים, ישימיים ומותאמים בדיוק לצרכים שלכם.

אני מזימנה אתכם, לפנות אלי בשיחה ללא עלות וללא מחויבות על מנת להרכיב יחד את חבילת הליווי שתתאים לארגון שלכם.

מצפה לשמוע מכם,

טלי איגלמן-בלנקי

בעלים של "כלים להצלחה"

050-7735987

© 2018 by EyeDesign

  • Grey Facebook Icon
  • Grey LinkedIn Icon
  • Grey YouTube Icon